Cara Untuk Mendapatkan Anak Perempuan

tips untuk mendapatkan baby girl

Cara Untuk Mendapatkan Anak Perempuan

Menurut Dr Fadzilah Kamsah, kajian menyatakan bahawa lelaki membawa kromosom X & Y manakala wanita hanya mempunyai kromosom X. XX - akan hasilkan anak perempuan XY - akan hasilkan anak lelaki Kromosom X mempunyai jangkahayat yang lebih lama, bergerak lambat, tahan dalam keadaan berasid Kromosom Y mempunyai jangkahayat yang singkat, bergerak lebih pantas dan lebih kepada keadaan berakali. So dari sini kita faham bahawa jika nak perolehi bayi perempuan.. waktu persetubuhan yang paling baik ialah sebelum penetasan telur isteri. kerana kromosom X akan bertahan lama dan akan bercantum dengan telur sekiranya Y kromosom Y tidak memasukki telur/ovum

PEMAKANAN
..
Makanan berlaut / seafood adalah tidak digalakkan. Digalakkan untuk mengambil makanan berasid seperti asam, limau dan nenas.. Amalkan memakan sayuran hijau bayam, brokoli. makanan yang kaya dengan lemak, makanan yang dibuat daripada produk tenusu


TEKNIK HUBUNGAN INTIM.
Teknik tradisi semasa mengadakan hubungan. Ini disebabkan teknik ini membenarkan penis suami lebih jauh daripada serviks dan jarak perjalanan yang lebih panjang membenarkan sperma X yang mempunyai hayat lebih panjang boleh bertahan lebih lama untuk mencapai telur. Digalakkan untuk mengadakan hubungan seks pada waktu petang.
Ada ustaz cakap, kalau kita nak anak perempuan, suami datang dari arah kiri kerana hawa adalah tercipta dari tulang rusuk Adam a.s dari lambung sebelah kiri. kalau nak anak lelaki, suami datang pula dari sebelah kanan.

MENGETAHUI WAKTU SUBUR ISTERI.
Sperma X bergerak dengan lebih perlahan berbandiing sperma Y tetapi jangka hayatnya lebih panjang, iaitu boleh hidup lebih daripada 24jam. Sebab itu hubungan seks digalakkan berlaku 2 hari ataupun 24jam sebelum ovulasi. Peluang untuk anak perempuan lebih tinggi. Kita digalakkan mengadakan hubungan seks 2-3 hari berselang dalam seminggu sebelum tarikh ovulasi. Ini adalah untuk merendahkan jumlah sperma. Seorang lelaki yang mempunya jumlah sperma yang rendah cenderung untuk mendapatkan anak perempuan. 

TAHAP KEPUASAN ISTERI DICAPAI DAHULU SEBELUM SUAMI.
Isteri tidak perlu mendapatkan kepuasan yg tinggi semasa mengadakan hubungan seks kerana sistem badan wanita mewujudkan keadaan berasid yg boleh merangsang pergerakan sperma X.



[wajib baca: petua untuk mendapatkan anak lelaki]

saya just nak ingatkan.ini hanya petua dan tips.so ia tidak semestinya 100% menjadi...rezeki anak lelaki tu Allah yang tentukan..tetapi kita sebagai hamba allah kena lar ikhtiar...inn shaa allah dapat..
jangan putus asa..dan teruskan berdoa kepada allah..

usaha..usaha...usaha...dan tawakal..

video baby girl bercakap dengan telefon...cute sangat.


kat atas saya da bagitahu kan..suami atau lelaki memainkan peranan utama dalam menentukan jatina anak anda..
so kepada lelaki diluar sana please jaga sperma anda elok2 tahu..
camne nak dapatkan zuriat yang hebat kalau sperma anda lemah dan tidak elok..

jangan merokok sebab merokok boleh membuatkan sperma anda tidak sihat dan abnormal..

camne nak dapatkan sperma yang sihat dan normal??

khalifah-t merupakan produk kajian dr azlan yang sudah terbukti di makmal mampu membantu menghasilkan sperma yang normal dan kuat..
bukan tu sahaja..khalifah-t setanding degan viagra..tapi khalifah-t nie dijamin selamat..


Cara Untuk Mendapatkan Anak Perempuan

  • Khalifah-T merupakan formulasi herba yang telah dikaji oleh saya dan pakar2 penyelidik yang lain sejak tahun 2012. 
  • Sehingga kini, 2 jurnal berindeks berjaya diterbitkan dan Projek penyelidikan herba ini telah menelan belanja RM186,600.00 daripada 2 geran penyelidikan (RACE & MIRGS) yang diperolehi daripada Kementerian Pelajaran Malaysia.
  • Hasilnya telah diterima untuk dibentangkan di 5 persidangan Antarabangsa dan Malaysia. 1 orang pelajar Sarjana (Master) dan 3 orang pelajar Sarjana Muda telah berjaya dihasilkan melalui projek penyelidikan yang melibatkan penyelidikan dan pembangunan produk Khalifah-T.

berminat untuk dapatkan khalifah-t??
wasap +6017-9345465
wasap +6017-9345465
wasap +6017-9345465
wasap sekarang untuk dapatkan harga promosi..



keywords yang berkaitan:

  • panduan menadapatkan anak perempuan
  • cara buat baby girl
  • tips mendapatkan bayi perempuan
  • petua mendapatkan anak perempuan
  • cara buat bayi perempuan



Comments

Popular Posts